Puan vermedi·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2023 00:11 Kapak tasariminin güzelligiyle dikkatimi ceken bir kitapti. Iyi ki satın almışım, iyi ki kütüphanemde.Şirazi bir gece gördügü tuhaf bir rüyanin etkisiyle bu eseri kaleme aldigini söylüyor. Ve bu kitap ona dünyanin şöhret kapılarinı açıyor.
Şeyh Sadi-i Şirazi’ nin elli yaşına kadar herhangi bir eser yazmamasi beni şaşırtti. Eserlerinin çoğu ahlakî vaazlar iceren mektuplardan, kitap sayilamayacak siir ve risalelerinden olusuyormus.Diger eserlerini de merak ediyorum
Bu kitaptaki kıssadan hisseler beni küçüklüğüme, babamin bize uyumadan önce kendi hayatini, yaşadığı olaylari anlattığı gecelere götürdü. Keyifle okudum, ben beyan yayinlarinin ciltli baskisini öneriyorum. Her kitap özünde cok daha iyidir ama Osman Koca da güzel hazirlamis