10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2023 16. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2023 08:15
İlk kitaba 10 vermiştim, bu kitaba 20 veriyorum. O kadar güzeldi gerçekten. Öncelikle ilk kitapta biraz Melody'nin nasıl biri olduğunu ve neler yaptığıyla başlamıştık. Kitabın sonu üzücü bitmisti. Çünkü özel kişilere alıştı sandığımız çocuklar melody'i ekmişlerdi. Bu kitabın bende ayrı yeri olmasının nedeni melody kendisine engel gördüğü şeylerin üzerine gidiyor ve bir sürü etkinlik yapıyor. Çünkü o bir KAMPA katıldı. Melody orada bir çok arkadaş edindi, hem de onu anlayan türden. Ata bindi, yüzdü, ziplinea bindi,balonbol oynadı ve bunun gibi birçok aktivite. Orada Noah'la tanıştı ve dans ettiler evet dans... Çok tatliydilar ikisi de. Bu kitabı okurken inanılmaz duygular besledim gerçekten çok beğendim. Kesinlikle okumanızı öneririm. Hayata farklı bir pencereden bakmanızı sağlıyor.
İçimdeki MelodiSharon M. Draper · Timaş Genç · 20224,975 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.