Açıkcası bu kitabı bitirmekte biraz zorlandım fazlasıyla üzücü bir hikayeden ibaret ama bana bakılırsa bu kitabı karşı cinsle eğlence için duyguları düşünmeden insanların kırıldıklarını umursamadan hareket eden kişiler okumalı çünkü necdet bey bu yaptığı çapkınların sonucunda başına gelebilecek en kötü şeyi yaşamış bulundu. Bu çapkınlıklarının cefasını fazlasıyla çekti,önceden yaptığı kırdığı yarım bıraktığı kalpleri umursamadığı halde kendisi o hale düştüğünde bir aşkın pençesinde can çekişir bir halde buldu kendini… o yüzden demem o ki karşınızdaki insanın size olsan sevgisini beş paralık etmeyiniz,illa birşeylerin başınıza gelmeden önüne geçebilirsiniz
Zavallı NecdetSafvet Nezihi