Puan vermedi·262 syf.····Okunma: 09 Mart 2023 15:26 Maalesef bütün ülkeyi sarsan ve hala tam olarak toparlanamadığımız bir deprem yaşadık ve bir satır bile okuyamadım. Çünkü konsantre olamıyordum. Bu nedenle uzun sürdü bitirmem. Ancak kitap çok beğendiklerim arasına girdi.
Nörobilim alanında çalışan bir doktorun hastaları ile yaşadıkları anlatılıyor.
Kitapta hasta hikayeleri ile birlikte hastalık tanıları ve bu hastalıkların literatürde ki yeri de çok güzel anlatılmış.
Nöroloji alanına biraz olsun meraklıysanız okumanız tavsiye edilir.