·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Mart 2023 16:36 An İtibariyle Albert Camus'un Tersi ve Yüzü Adlı Eserini Bitirmiş Bulunuyorum.
Açıkçası Karmaşık Duygular İçerisindeyim Bu Yaşımla'mı İlgili Emin Değilim ama Emin Olduğum Bir şey Var'sa O da Camus'un Dünya Üzerin'de Yaşamış En iyi Yazarlar'dan Ve Filozoflar'dan Olduğuna Eminim!
Eser Hakkında Konuşulacak Çok Fazla Konu Var. Değinmek İstediğim Büyük Bir Nokta Var.
" Camus'un Dünya ve İnsan'ın Arasındaki Çatışmayı Sorgulaması "
Camus'un Hayatı Boyunca Yaşadıgı Şeyler
Hayata Karşı büyük bir nefret doğurtmamış onu Sorgulama'ya İtmiştir ve Toplumsal Olarak klişeleştirdiğimiz ve geleneklerimizin önüne geçmek istemiştir " Tersi Ve Yüzü " Eserinde Birçok Kez Vurgulamıştır!
Kendisi Toplumsal olarak klişeleştirdiğimiz kadın ve erkek modeli'nin ne kadar aptalca olduğunu kitabında Sertçe Yüzümüze Vurmuştur!
Camus'un Bu Anti-Society Bakışı Açısı Bana karşı Camus'a Düşüncelerimi Yakınlaştırmıstır.
Camus'un " Tersi Ve Yüzü " Eseri Aslında Onun İçin Sadce Bir Başlangıç Oldugunu bilmeyen Yoktur. Fakat okuduğum " Bir " Kitap'tan Bu Kadar Etkilenecgimi Beklemiyordum. Dediğim gibi Karmaşık Duygular İçerisindeyim . Şu Ana kadar Okuduğum en İyi Kitaplar'dan Birisidir!