Puan vermedi·248 syf.··
2023 2. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2023 18:30
“Ama gariptir ki insanın başına gelen her acı, insanı hayata daha çok bağlıyor.” Bizden bir hikaye.. Yalın ve samimi bir üslupla ortaya koymuş eserini Ayten Hanım. Bu nedenle çok rahat okudum. İçinde hüzün ve sevinç harmanlanmış.. Bir Yeşilçam filmi izlediğimde ne hissediyorsam aynısını hissettim. O yakınlığı buldum. Kim bilir, kaç ailenin ya da kaç insanın hikayesidir bu hikaye diye içerlendim kimi zaman. Yitik yaşamlar içinde var olmaya çalışan nice insan var bu ülkede.. Ayrıca uzun zamandır kitap okumakta ve odaklanmakta zorlanıyorum. Böyle yalın kitaplar yeniden düzenli okumaya teşvik ediyor beni. Ayten Hanım’ı yürekten tebrik ediyorum ve daha nice güzel eserlerini bekliyorum.
Tepedeki Pelit AğacıAyten Uzun · Az Kitap · 202360 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.