4/10
·176 syf.··
2023 4. kitabı
Dönemi anlatan bir araştırma kitabı ama bence bazı bilgiler ve düşünceler aşırı yanlı şekilde yazılmış. Durmadan Abdulhamid'i öven, Osmanlı'nın çöküş dönemini hep şanssızlıklar ve ihanetlerle açıklamaya çalışan biraz Osmanlıcı bir kitap. Bu yüzden beğenmedim, tavsiye de etmem.
Tarih-Araştırma
Destansı Hüzünİbrahim Refik · Albatros Yayınları · 200875 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.