·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2023 16:11 Yazarlar hayranlar istediği için devam kitabı yazınca yazdıkları genelde zorlama oluyor bütün kurgu mahvoluyor. Ama bu defa kesinlikle öyle olmamış bu kitap gayet hoş ilk kitabı tamamlamış. Lily'nin şiddet döngüsünü kırdıktan sonra bile bazı şeyleri hala atlatmaya çalışıyor olması her şeyin parmak şıklatınca hemen geçmediğini çok güzel anlatıyor. Kitapta en sevdiğim şeylerden biri kesinlikle karekterler İlk kitapta çoğunlukla Lily'nin düşüncelerini görüyorduk ama bu kitapta bir çok farklı karekter var ve hepsinden bir şeyler okuyoruz.Marshall gerçekten harika biri mesela ya da Theo acayip tatlı. Atlas'ın düşüncelerini okumak ise çok çok hoştu yazılmış en düşünceli ve kibar karekterlerden olduğunu düşünüyorum. Benimde favori karekterim Atlas :))
Kitapla ilgili tek olumsuz yorumum sanırım Atlas'la olan bazı yerleri ( sevişme bölümlerinden bahsediyorum) okurken Wattpadd okuyormuşum gibi hissettim cringe geldi biraz onun dışında gayet güzeldi.