Bazı öyküleri bende -yarım kalmışlık- hissi uyandırsa da, öykülerini sevdim. Herkesin kendinden parçalar bulabileceği öyküler var kitapta. Keşke "orta refüj" öyküsünü roman olarak yazsaydı, çünkü seher hayatını mahveden kardeşi nilüferle ne yaptı bir daha karşılaştı mı, o karşılaşmada neler yaşandı merak ediyorum.
Ama ne yazık ki "göçüp gidenler koleksiyoncusu" ve "tarihi hoşçakal lokantası" kadar değil.