·90 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2023 00:00 Bu kitap benim bazı olaylara karşı bakış açımı değiştirdim. Şahsen kitabı okumadan önce idamın katillere vb. suçlulara getirilmesini istiyordum. Bir insan ancak bu şekilde u dönüşü yapabilir. Öncelikle bu kitabı okuyana kadar bu konularla ilgili bir şey beklemiyordum neden bilmiyorum. Garip bir şekilde küçüklüğümden beri suçlulara gereksiz bir şekilde empati kuruyorum. Bu kitap da belki de bu yüzden beni çok fazla etkiledi. Final kısmında epey ağladım. Kitap boyunca resmen o gerginliği ve nasıl desem o puslu garip hissi iliklerime kadar hissettim. Hemde gayet kısa bir kitap yani okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Bence herkesin okuması gereken şaheserlerden biri bu kitap. Bunu söylemeden geçemeyeceğim son zamanlarda okuduğum kitaplarda kürek cezasından o kadar çok bahsedildi ki geçenlerde annem bir şey ile suçlanan fakat o suçu işlemeyen birinden bahsettiğinde tüh küreğe yollarlar şimdi onu dedim bir bakışma oluştu. Sanki kürek cezası varmış gibi hissediyorum yani garip. Neyse bu kadardı kitabı okuyun görüşürüz.