·287 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2023 18:56 Bir arkadaşımın ismini taşıdığın insanı tabi diye hediye etmişti bu kitabı bana. Uzun zaman elime alamamistim , şimdi anlıyorum ki zamanı o zman değilmiş, şimdiymiş.
İki bölümden oluşan kitap , iki bölümde de etkileyici. Gözyaşlarıyla okudum. Ve ne kadar zorluklarla baş ettiklerini gördüm. Bizler şu an hiçbir şey yaşamıyormuşuz.
Böyle bir önemli insanın ismini taşıdığım için gurur duyuyorum.