Elimden bırakamadığım bir kitap oldu. Katil kim merakıyla heyecanla okudum. Malesef ki katili yanlış tahmin ettim:-( On suçlu kişinin adalet karşısında ceza almayıp bir kişini kendi adaletini sağlama yöntemi. Kitabın son sayfasına kadar katili tahmin etmek neredeyse imkansız. İlk ölen kişiden sonra sıradaki kişi kim acaba merakı da ayrı. Bir de itiraf etmeliyim ki her cinayetten sonra kitabın başındaki şiire dönüt o kıtanın içeriğini tekrar okudum. Bu da kitabı güzelleştiren diğer unsurlardan birisiydi benim için.