·1724 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2023 17:49 Uzun zamandır okumayı erteliyordum ve sonunda bu muhteşem etkileyici romanı bitirdim. Uzun zamandır bir kitaba böyle gömülmemiştim. Okurken bir insanın yaşayabileceği bütün duyguları yaşadım diyebilirim. Yeri geldi sinirden kızardım, üzüldüm, yeri geldi mutluluktan ağzım kulaklarıma vardı, yeri geldi heyecandan kalp atışlarım hızlandı. Victor Hugo o kadar iyi bir anlatıcılık sergiliyor ki, yaşanan bütün olayları sonuna kadar benimsiyorsunuz.
Hikayede yer alan karakterler çok detaylı ve derin kişiliklere sahipler. Günlük hayatınızda etrafınızda gördüğünüz veya belki de en yakınınızda yer an insanları bu kitapta bulabilirsiniz. Kitabi okurken insanlık her yönüyle tokat gibi yüzünüze çarpıyor, hayatın acımasızlığı ve gerçekleri içinize işliyor. Gerçekten muazzam bir eser.
Bu kitap, başkahramanı sonsuzluk olan bir dramdır. İnsan, yan karakterdir..