Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 21 Mart 2023 23:03 1999 depreminin sonucunu, her zümrenin yaşadıklarına, söylemlerine ve fikirlerine yer vererek yazılmış bir kitap.
23,5 yılda değişen tek şey ise medya. 99 felaketini acımasızca ve tüm çıplaklığı ile duyuran medya bu sefer kulağının üzerine yattı.
Gerçekte ise maalesef bir arpa boyu yol gidemediğimiz ortada. Evet deprem çok büyük bir felaket ama çaresizlik, vurdum duymazlık, hırsızlık ve kimsenin suçu üzerine almaması daha büyük bir felaket.
Kitabı iki depremi karşılaştırmak için okuyabilirsiniz. Okumasanızda günümüze bakmanız yeterli olacaktır.
Geçmiş olsun Türkiyem.