·282 syf.····Okunma: 22 Mart 2023 21:19 Nora, yaşadığı hayattan zevk almayan depresyonda olan bir insan. Ölmek istiyor ve intihar ediyor. Fakat Nora ölmek ve yaşamak arasında bir yere gidiyor. Gece yarısı kütüphanesi ne. Burada yaşadıgi hayatın pişmanlıklarıyla karşılaşır. Kütüphane görevlisi noraya birsürü hayatı olduğunu söylüyor ve hangisini yaşamak istiyorsa o döneme gönderiyor.
İyi diğer hayatlara gidiyor da gittiği yerlerde hiçbir şey bilmeden gidiyor yabancılık çekiyor. Ben gittiği hayatla ilgili herseyi bilerek hatırlayarak girmesini isterdim. Gittiği yerlerde herkes ona deli gözüyle bakıyor. Çünkü yabancı bir hayata damdan düşer gibi düşüyor. Ama hepsi birer kurgu kitapta asıl anlatılmak istenen yaşamanın güzel olduğu.