Çıtır çerez türünde bir kitaptı ve benzer tarzda olan kitaplar arasından sıyrılmasını sağlayacak sıra dışı bir özelliği yoktu. Hızlı gelişen olaylar, klasik yanlış anlaşılmalar ve mutlu son. Aynı tür kitaplarda olduğu gibi bu da keyifli zaman geçirmek, hayatın sıkıcılığından kurtulmak adına yapılan tatlı bir kaçamak tadındaydı. Türü sevenler keyifle okuyacaklardır burası bir gerçek; ki ben de ne ile karşı karşıya olduğumu bilsem de keyifle ve kısa sürede okudum; ama...
O yazım hataları beni mahvetti.
Yanlış yazılan isimler, düşük ötesi cümleler, Türkçe karşılığı olmayan kelimelerin sebebini anlayamadığım bir şekilde telaffuzunun kullanılması...
Özellikle sonlara doğru bu sıkıntılar arttı ve okurken aldığım keyfe epey bir gölge düşürdü. Umarım bu basımda gösterilmeyen özen, ikinci baskısında gösterilir.