·448 syf.····Okunma: 25 Mart 2023 20:58 Böyle aman aman beğendim diyemem ama hoştu güzeldi. Özellikle sonu gerçekten çok anlamlı ve güzeldi. Fakat kitabı genel olarak sevemedim. Özellikle ana karakterin bazı davranışları fazla geldi. Ve erkek karakteride hiç sevemedim. Kitapta benim en sevdiğim karakter kesinlikle Ecemdi aşırı tatlı bir kızdı