Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 25 Mart 2023 23:14 Aslında "Stefan Zweig klasiği" denebilecek kadar rutin bir eser olmasına rağmen, küçük bir çocuğun masum duygularını hatta o duyguların tecrübeye dönüşmesini, kazanılan pek çok tecrübe gibi fiziksel ya da mental acıyla kazanıldığını ve bunun için yaşın bir öneminin olmadığını anlattığı hoş ve sıkmayan bir eser.