9.5/10
kitap aşırı güzel oturup 2 saat okusanız biter çok akıcı zaten
gayet sıradan bi hayatı olan kızın garip bir komşusu var ve bi gün kapısını çalıp bir şey anlatıyo o anlattığı şeyden sonra zaten AHA şimdi başlıyoruz diyorsunuz. doğaüstü olaylar var ve ben bayılırım yani öyle şeyleri seviyosanız okumalısınız 2017 30 aralıktan beri sezini tanıyorum (evt tarihi aklımda) yani kitap konusunda beklentim biraz azdı ama beklediğimin çok üstündeydi sadece kısa olduğu için biraz acemice gibi duruyo yani kötü olan tek yanı bitmesi ŞSMXÖSNS biraz daha uzun olabilirdi birkaç ay önce okuduğum için şu an ayrıntıları hatırlamaya çalışıyorum bi de okurken geceydi ve çok korkmuştum yani okumak için çokk heyecanlıydım ama sabahı beklemek zorundaydım
zaman atlamaları yapılıp en sonunda onların açıklanması çok iyiydi sonu baya şaşırtıcı zaten
yazarın 2.kitabı da 3 gün sonra çıkıyo çok övüldüğü için beklentim yüksek ve hemen alıcam ama kitabın kapağını ve ismini tam kitabın çıktığı gün öğrenmemiz biraz saçma değil mi yani genelde önceden haber verilir şu kitap şu gün çıkıyo diye yani en azından 1 hafta kala öğrenebilsek iyi olurdu bi de sezinden artık 2 yılda değil de 1 buçuk yılda bir kitap bekliyoruz belki ilerlerse yılda bir kitap bile olabilir