·1048 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2023 22:58 Mükemmel bir devam kitabıydı. İlk yarı biraz bunaltsa da devamında iyi ki bırakmamışım dedirtiyor. Betimlemeler, savaş sahnelerinin aktarımı, karakterlerin ve diyalogların muhteşemliği kitabı eşsiz kılıyor.