"Bizi Kur'an-ı Kerim ile şereflendiren ve onun sayesinde 'en hayırlı ümmet' yapan Allah'a hamd ve senalar olsun.
Şerefli kitabımızı bize getiren ve ona karşı görevlerimizi öğreten Fahr-i Kâinat Efendimiz'e salat ve selam olsun."
Bu nadide eser, Yüce Kitabımıza dokunma, onu anlama, öğrenme, öğretme üzerinedir. Çok okunması ve öğrenilmesi için oldukça kısa ve özlü yazılmıştır. Fevkaladenin fevkindedir. Israrla tavsiye olunur.
Okumak iptiladır, müptelalara selam olsun!