Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 01 Nisan 2023 01:35 Öncelikli olarak şunu belirtmek isterim ki kitabın konusu seçimi pek iç açıcı değil. Yazar kitabı yazarken kendi hayatından alıntılama yapmış. Güzel yönleri ise oldukça fazla;
• İnsanın şehirden uzaklaşıp doğa ile iç içe olması harika bir şekilde anlatılmış.
• İnsanın kendi düşüncelerini dinleme, anlama çok güçlü.
• En mükemmeli tasviri çok güzel okudukça okumak istiyorsunuz.
Fikrimi okuduğunuz için teşekkür ederim.