Çok hoşuma giden bir seri oldu. Finn ve Eva aşkını okumak bana gerçekten iyi geldi.
Bazı kitaplarda olan o kapris, aldatma vs olmadan ne kadar hoş ve seksi ilerlediç
Aralarındaki çekim, yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen hiç bitmedi. Finn'in başındaki dert çok büyüktü evet ama Eva'nın desteği sayesinde her şeyin üstesinden geldiler. Çünkü Eva aşkına sahip çıktı. Ve Finn, sonunda onun en büyük şansı olduğunu anladı.
Seriyle sevgili Triganis sayesinde tanıştım ve şimdi iyi ki okumuşum diyorum. Diğer tavsiyelerini de ilk fırsatta okumak için sabırsızlanıyorum :)