·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Nisan 2023 12:22 Kitabı acayipp sevdimm!! Ama özellikle Sam'i sevdimm çok harika biriydi benim için yeri çok ayrı olucak. Kitap çok akıcıydı ve ben bayıldımm. Sadece gerçekten o sonda olan olayları affetmek bu kadar kolay mı bilemiyorum. Ben affeder miydim onu da bilemiyorum. Kitapta ikinci şans hikayesi anlatılıyor.
Açıkçası percynin yaptığı çok içime dokundu yani kitabı aşırı sevdim fakat bu olay keske olmasaydı. Ozellikle o kisiyide asiri sevmiştim ama onunda bunu yapması aşırı hatalıydı.