·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2023 19:18 10/10 verdiğim nadir kitaplardan biri oldu. Her şey o kadar gerçekçiydi ki. Olaylar sizi asla sıkmıyor, kendinizi gerçekten ana karakter gibi hissediyorsunuz. Bazı bölümlerde karaktere yapılan durumlara sinirden okuyamadım bile. Ama her şeyiyle gerçekti okurken bunu hissediyorsunuz. Kitabın içinde çok anlamlı sözler vardı. Onları okuduğumda durup düşündüm. Özellikle kadınların kendilerini bulmakla ve bir erkeğe bağımlı olmadıkları gösterdiğini düşünüyorum. Bunun hakkında da oldukça önemli cümleler vardı. Bu kitabı okuduğumda kendimi gördüm, kendi ilişkimden parçalar gördüm. Ama bana kattığı en önemli şey insanların göründüğü gibi olmaması gerçeği. Her insanın davranışlarının bir sebebi var ne kadar kötü olursa olsun. İnsanları yakından görmeyi öğretti bu kitap bana. Gerçekten hepinizin okumasını öneriyorum.