Kitap kesinlikle hayatında sürekli 'keşkeleri' olan kişilerin okuması gereken bir kitap. Gerek akıcılığı ile gerekse verdiği mesajlar bakımından gerçekten güzel bir anlam taşıyor. Matt Haıg'in tarzı asla sıkmıyor. Gerçekten tavsiye ettiğim bir kitap oldu...