Kitap çok akıcıydı, yazım dilini beğendim yazarın. Ayrıca olay akışı, karakterler vs. Çok güzel işlenmişti. Sırlar, aksiyon, dram ve gizemler dolu bir kitaptı. Peri ve Yavuz'a olanlara çok üzüldüm. Kalanların ise yaşadığı acıyı okuyunca çok duygulandım. Peri ve poyraz hakkında benim başta ne hayallerim vardı ya resmen her şey 45 saniye de gerçekleşti. Ayrıca baştan beri Patron isimli kişinin gizemi hiç dinmedi ve neler yapacağını merak ettim. Bir harita uğruna her şeyi yapabileceğini de anladım. Poyraz'ın arkadaşı Vale'ye sinir oldum sen öyle bir şeyi neden saklarsın ki değil mi? Ayrıca Peri karakterinin hayatta kalması vs. Bunlara ne demeli. Helen herkesin arasına bomba gibi düştü resmen. Patron karakteri ise gerçekten hırslı ve istediği bir şey için herşeyi göze alabilecek biri. Poyraz sen ne kadar güzel yürekli bir insansın ya, verdiği o sözü bile tuttu Peri'sinden vazgeçmedi. Onu unutmadı ve peşinden koştu belki gerçek olduğunu sanmadı ama gerçeğin pesinide bırakmadı. Ah Peri'm sanada çok üzüldüm o Patron delisi olmasaydı Allah bilir neler neler olacaktı. Gelecek değişebilirdi. Kitaptaki şiir ve şarkı detaylarına aşık oldum. Sesimi duyan var mı olayına da bayıldım. En sonunda duyuldu ya var mı benden mutlusu. Ayrıca kitaptaki uzaylılar detayı peki çok iyiydi. Marconi'ye çok üzüldüm keşke öyle olmasaydı. O sondaki olaylar yüzünden şok yaşadım ve ters köşeye geldim. Ben sonunu böyle tahmin etmemiştim ya, yüreğime oturdu resmen. Vale, Mösyö Antuan, Hubeyb, Petra ... Hepsinin yeri bende ayrı olacak. Son olarak okuyun okutun arkadaşlar.