Puan vermedi·240 syf.··
2023 12. kitabı
Yazardan okuduğum ilk kitaptı ve yazım dilini çok sevdim. Ama karakterler beni bazen çok delirtti. İpek saf olmasına saf ama bazen aşırı saf olabiliyordu. Allah'tan sonradan kendini düzeltiyordu yoksa ben kitabı sinir krizi eşliğinde bitirirdim. Benjamin için bir şey diyemiyorum kendisi çok tutarsız ve dengesiz bir karakter. Beni illallah ettirdi. Her gün farklı biri oluyor sanki karakterimiz. Siz anlayın yani . Onu affetmem zor oldu ama sonunda affettim. Onların aşkları sanki etrafımızda ve içimizden olan birilerinin aşkları gibi hissettirdi. Bu çok güzel bir duyguydu. Dostluk , aşk , yalanlar ve olmazsa olmaz kötü karakterler ile güzel bir okuma oldu. Betimlemeleri çok sevdim. Bazı olaylar hızlı geçmiş olsada bence tadında bir kitaptı. Kitaptaki öğretmen bozuntusuna çok sinir oldum. Böyle bir karakter olamaz ya. Tam cinnetlik. Kitabın verdiği güzel mesajlar vardı ayrıca İpek için gurur duyuyorum. Bazı klişeler olsada ben severek okudum. Her kitapta vardır mutlaka klişeler. Gençlik ve aşk kitaplarını okumayı sevenler için birebir bir kitap. Kitabın konusundan bahsedeyim sizlere. İpek, Erasmus sınavını kazanıp Slovenya'ya giden güzel genç kızımız. Ancak, iyi habere pek sevinmedi. Çünkü yakın arkadaşı Merve ile Polonya'ya gitme ve unutulmaz bir Erasmus macerasına çıkma hayalleri suya düşer. Zamanı gelince uçağına biner ve bir kaç aylık macerası başlar. Oraya vardığı zaman yurduna yerleşir ve orada Anna ile tanışır. Ertesi gün diğer Erasmus öğrencilerinin yanlarına inerler. İpek güzel kızımızın sorulan soruya verdiği cevap ve kırdığı pot onun için ne olaylara sürekleyeceğinden habersiz. O gruptaki siyah giyimli çocukta gözleri takılı kalır. Lâcivert gözlü asi çapkın Benjamin ve saf kızımız İpek' in aşk hikayesi başlamış olur.
Benjamin ve BenAyşe Ebru Tezcan · DEX · 202234 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.