Spoiler icerir. Vhalla üçüncü kitabın sonunda olan olay yüzünde Kule'yi ve Aldrik'i terk ederek Batı'ya gider. Bu kitapta öyle bir şey oldu ki hala etkisindeyim. Ne demek o karakteri öldürmek ya. En sevdiğim karakterlerdendi. Baltanın ortaya çıkması ve Jadar şovalyelerinin Batı'da Vhallaya saldırmasınından sonra. Bizim Rüzgargüdücüye karşı düşmanlar ve saldırılar artmaya başladı. Aldrik ve Vhalla'nın arasında ilişkisi bitmişti. Bu kitapta Aldrik Kuzeyin Prensesi ile nişanlanmış. Kızıda bu kitapta pek sevmedim. Vhalla'nın Güneye gelmesiyle birlikte ikili arasındaki aşk yine alevlendi. Ve baştan beri dost görünen Victor'un en büyük düşman olması. O Victor ne içten pazarlıkçıymış onun yüzünden Kristal mağaralarındaki bariyer kalktı ve kötü güç her tarafa yayıldı. Vhalla elindeki büyüsünü kaybedip sıradan oldu. Bu beni aşırı üzdü. Zorlu bir mücadele ve azimle bir şeyler yoluna girerken, yine masum olduğuna dair birilerini inandırmak zorunda kalması can sıkıcı olsa da kolay oldu. Kitapta Victor'un yaptıklarına çok sinir oldum kitap boyunca hakaret yağmuruna tuttum onu. Şimdiden bu kitapta beklenmedik ölümlere, ihanetlere ve kötü olaylara hazır olun.