Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Çok güzel bir kitaptı. Dili çok akıcıydı ara ara bazı yerlerin kopukluk yada yazarın bize bıraktığı bölümler olarak ifade edebileceğim yerler vardı. Çok uzun bi dönemi kapsaması hoştu belki bu yüzden biraz daha uzun olabilirdi.