10/10
·96 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Gerçekten daha önce okumadığıma pişman olduğum bir kitap oldu. Çok güzeldi, akıcıydı, dili basit ve büyüleyiciydi. (Çocuk kitabı olduğu için gayet normal olsa da çok hoşuma gitti.) Bazı konularda bana çok şey öğretti. Kitap beni evcilleştirdi arkadaşlar. Mutlaka okuyun.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025280,2bin okunma
·
21 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Doğru söylüyor ben şahidim