·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2023 21:39 Bu aralar hem fiziksel hem psikolojik olarak baya kötü bir zamandayım cok fazla inceleme yazamıyorum bundada hatalarım olabilir şimdiden özür diliyorumm..
Öncelikle bbbb favoriii kitaplarından biri gerçekten çok seviyorum. Bu kitaptada Atlas ve Lily'yi tekrar bir arada görmek beni aşırı mutlu etti ve aşırı özlediğimi fark ettim bu ikiliyi. Yeni eklenen karakterler vardı çok tatlılardi. Açıkçası kitap cok tatlı çerezlik bir kitap tek sevmediğim kısım Emerson ve Atlasın aynı ortamda bulunduğu daha fazla yer okumak isterdim. Bir de Rylenin tavırları ıyyyy iğrençti gerçekten. Kısacası ilk kitabı okuduysaniz bu kitabı illa okumaniza gerek yok ama okursanız böyle tatlı minnoş bir zaman geçirirsinizz. Sevgilerr