Tam kıvamında romantik-komedi.Her türlü duygusal karmaşıklığı içinde barındırıyor.Aslında kitaba biraz zor adapte oldum.Hatta pek okuyasım gelmedi.Yinede şans vermek istedim.Lusy ve Josh bence güzel işlenmiş.Lusy işi yüzünden gittikçe yanlızlaşan ufak tefek yürüyen bir ateş.Josh ise tamamen sırlarla dolu(klişe) bir merhamet abidesi.Aradaki boy farkı bence çok tatlıydı.Josh ne kadar iri olsa da duygusal bir panda gibiydi.Ufak tefek yetişkin sahneler var ama baya gizli kapaklı.Diğer kitaplarla kıyaslarsam kumda kale yapan çoçuklar gibi diyelim:)Lucy sevimli bir sapıktı.Josh gibi iri yarı,kaslı bir adamı bulunca amele sümüğü gibi yapıştı doğal olarak.Vay be yine okurum dediğim bir kitap olmasa da sevdim.Sevmediğim ise filmi oldu.Gerçekten ne yazsam boş.Oyuncular zaten karaktere bürünememiş o bariz belli ama sanki sürekli ellerinde eksik bir senaryo varmış gibi oynamışlar.Güzel kitabın vasat görseli diyelim.Kitabı okuduktan sonra filmi izleyerek hayallerimizi yıkmayın.