·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Nisan 2023 18:07 Böylesine güzel akıcı sohbet ederken bu kadar değerli bilgiler edinmeme şaşırdığım bir kitap oldu.Aslında ne kadar çok şey biliyormuşuz bir o kadarda bilmiyormuşuz dedim.Sürekli hem beni nasıl büyütmüşler hem de ben çocuğumu nasıl bir ailede büyüteceğim düşündüm durdum. Birey ve toplum,ebeveynler,aile ve eş olarak hangi durumlarda nasıl davranacağımızı öğrendim. Çocukları değiştirmek ,yapma etme demek , onlara örnek olmak yerine sürekli nasihatler vermek , belli kalıplara sokup saygı duymamak, geleneksel yeniliğe ve gelişime kapalı olarak yetiştirmeye çalışmak çok yanlışmış.Kısaca kucağımızdaki küçük insanın büyüklüğünün ve muhteşemliğinin farkında olmalıyız.Onları keşfedip duygularına dokunup yeteneklerini ortaya çıkartmaya çalışmalıyız.Zamanı gelince mutlaka tekrar okuyacağım :))