Kitabı wattpad' te iken okudum çok beğenmiştim sonra kitap olduğunu öğrendiğimde aşırı mutlu oldum ve baya duygulandım..
Nedense hazeli çok sevdim yani bilmiyorum yaşadıklarına çok üzülmüştüm ama buna rağmen çok güçlü biri o. O iz bırakan
Kitap hakkında spoiler vermeyeceğim. Kesinlikle okunması gereken başarılı bir kitapp