9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2023 20. kitabı
İlk kitabı okuyup devam etmeme kararı alsam da iyi ki etmişim dedim.Yorumuma geçmeden önce belirtmek isterim ki bu seri dark dediğimiz tür ve hani okurken ponçiklik vaad etmiş gibi bir tavır takınmayın.Sert erkekler,kan,vahşet zaten bu türün teması.Bazen okurlar farklı bir dünya okumak ister.İnsanları tercihleri yönünden gelip eleştirmeyi de tamamen hadsizlik olarak yorumluyorum.Sırf karakteri sevdi diye kimsenin gidip mafya arayışına girdiğini de sanmıyorum.Bu sadece sıkıcı dünyamızın hayali fantazisi.Bunu sevmeniz gerçek hayatta uygun gördüğünüz anlamına da gelmez.Neyse kitaba gelecek olursak ben Gianna karakterini çok merak ediyordum ve ettiğime değdi.İçinde ne kadar büyük bir fırtına olsa bile dışarı yansıttığı karakter eğlenceliydi.Aşırı rahat,renkli ve inanılmaz dağınıktı ve düzen takıntısı olan Christian için mükemmel bir eşti bana göre.Geçmisleri ve günümüz güzel harmanlanmıştı.Spoil vermek istemiyorum ama Christian'ın sabrını ayakta alkışladım.Son olarak yazar bence güzel karakter analizi yapıp hikayeye güzel yediriyor ve okuması çok kolay.Kitap +18 dark.Yani romantik komedi değil.Sevmiyorsanız yanına bile yaklaşmayın.
1000Kitap
En Çılgın TakıntıDanielle Lori · Martı Yayınları · 20222,285 okunma
·
184 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.