İnternette baya abartılıyordu yüksek bi beklentiyle aldım açıkcası okudum ama biraz beklentim boş çıktı. Ama hikaye özeti ; baş kahraman ölüyor sonra bir kütüpanede tekrar hayata geliyor ve pişmanlıklarına göre başka hayatlar seçiyor, farklı hayatlara uyanıyor...
Aslında kitabın vermek istediği mesaj hayatta "keşke" dememek..