Ercan
@siyahbeyazzzz · 3yıl
Takip Et
Bazı insanlarla iki kere tanışırsın ilk zamanları güzeldir. Alır seni göklere çıkarır. Bakarsın böyle yıldızların arasındasın Sonra bir açarsın gözünü yıldızlar kaybolmuş
64 beğeni
·
540 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Demetッ
Bazıları da tam tersi
3
Önceki 6 yanıtı göster
Ercan
Gönderi Sahibi
Demetッ
bazen yanıbaşımızdaki insanlara karşı körüz
1
1 yanıtı göster
Gizle
İRİDACEAE
Bir bakmışsın seni aşağı atmış 😂😂
4
Ercan
Gönderi Sahibi
Hak etmişsem atsın 😂
1
Gizle
SnyÇlk
Yıldızlarda kayar kardeşim 😕
5
Önceki 4 yanıtı göster
Ercan
Gönderi Sahibi
@firuze055 bencede acı çeksek bile olmayalım
2
Gizle