DİKKAT SPOİLER İÇERİR!!!
Martin Eden'ı o kadar çok sevdim ki... Konu olarak bana çok hitap etmese de aktı gitti. Martin'e olan hayranlığım her okunan sayfayla birlikte daha da arttı. Jack London aslında insanların ne kadar yüzeysel ve sahte olduklarını bize sunmuş. Gerçek yaşam bu maalesef ama Martin Eden'ın ağzından o kadar güzel ifade edilmiş ki. Sonunda Martin'in intihar edeceği belliydi bence. O kadar ruhuma dokundun ki Martin. Keşke sonun böyle olmasaydı, mutlu olmanı çok isterdim.