Kitap çok güzeldi özellikle ilk öpüşmelerine kadar sanki yüzümde aptal bir gülümseme bırakan bir sitcom gibiydi gerçekten çok güzeldi aşklarıda güzeldi ama Alex'in "Ava'yı düşünüyorum" ayağına yaptıkları sinirimi bozdu ayrıca seks sahneleri çok kötüydü iğrençti hatta ama kitabı genel olarak beğendim okunabilir bir kitap. 8/10