Puan vermedi·485 syf.····Okunma: 23 Nisan 2023 22:14 Ayşe Kulin' in okuduğum ilk kitabıydı. Tarih romanı olmasından ötürü biraz tereddütlü başlamıştım fakat okudukça yanıldığımı fark ettim. Kalemi güzel, kurgusu gayet akıcı olan sıkmayan bir tarih romanıydı. Okurken kendimi romanın içinde olayları yaşıyor gibi hissettirdi. Ön yargılı başlamış olsam da ilerledikçe kırdı ön yargımı. Yazarın diğer kitaplarına da ilerleyen zamanlarda öncelik vermeyi düşünüyorum.