Öncelikle ismine aldanmayın, manifesto deyince insan daha ağır bir anlatım dili bekliyor ama teori bir kitap değil. Aslında kitap tamamen yazarın yakın bir arkadaşının kızını nasıl yetiştirmesi gerektiği sorusuyla başlıyor. Yazar, arkadaşına bir mektup yazarak madde madde bu soruyu cevaplıyor. Ayrıca kitabın sonunda yazarın Ted X konuşması da metin olarak yer alıyor. Kendini feminist olarak tanımlayan biri olarak hissedip adlandıramadığım pek çok sorunun açıklamasını buldum ve altına imza atmak istediğim bu metnin pek çok satırının altını çizdim. İzlemek isteyen olursa konuşmayı da buraya bırakıyorum, kitabı okumadan önce size bir fikir verecektir. youtu.be/hg3umXU_qWc