·480 syf.····Okunma: 18 Nisan 2023 22:20 Kitaptan beklentim vardı, ilk kitap gördüğüm kadarıyla beğenilmediği için onu okumayıp direkt bu kitaptan başladım. Başları benim için zor aktı, bunun tamamen benden ötürü olduğunu düşünmüştüm ama kitap gerçekten bitmiyor. Gereksiz uzun olduğunu düşündüğüm kitaplardan oldu. Bitsin diye kendimi o kadar zorladım ki... beklentimi asla karşılamadı. Beni rahatsız eden sahneler de vardı. Birbirlerine açıldıktan sonra her boşlukta sevişmeleri de benim için eksi puandı. Konu bakımından güzel ama istediğim ve beklediğim kesinlikle bu değildi.