Puan vermedi·84 syf.····Okunma: 26 Nisan 2023 12:57 Tek hikayeyi ana karakterlerin gözünden ayrı ayrı anlatan bir kitap. Buhranlı bir hikaye sanki ama içinde birden çok duyguyu barındırıyor. Karakterlerin zayıflıklarını, acılarını, seçimlerini görürken hepsinin insanlık hali olduğunu düşündürdü bana. Mazur görülmek için sadece insan olmanın yetmesi gerektiğini düşündüm okurken. Bir iki yerde de ağlamış olabilirim tabi :-) bence okunası bir kitap olmuş zaten lokma kadar..