Kitabı bitirmeniz uzun sürmicek diye düşünüyorum.Bay sade ve Bayan mavi'nin otobüste tesadüfle yanyana oturmasiyla başlayan tanışmalı aşk hikayesi.sade bir dille yazılmış sıkılmadan okuyabilceginiz akıcı bir kitap kitapta beni en çok etkileyen söz kesinlikle:
"Ben seni iki mavinin arasında sevdim.
Gökyüzünün hemen altında, Denizin biraz üstünde"