Emre Aktürk
@emreakturk61 · 3yıl
Takip Et
İnsanların normal görünümlerine ve konuşmalarına aldanmayın. İçlerinden ciddi dengesizleri çıkabilir ve en kötüsü bunu anladığınızda çok geç olabilir. Sonuç, biraz şüpheci olmakta fayda var. Evet güvenmek iyidir ama güvenmemek daha iyidir.
124 beğeni
·
3 paylaşım
·
2 alıntı
·
1.415 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Betül Taha
Güvensizlik her zaman işe yarar.
3