7/10
·80 syf.··
2023 40. kitabı
Kütüphanedeyken ince kitaplardan seçip orada okuyup bitirmeyi seviyorum. Bu da o şekilde elime geçen kitaplardan biri. Kısa hikâyelerden oluşuyor. Hikâyeleri tanımlamakta zorlanıyorum. Bence bu hikâyeler gerçekten bi'acayip dediğimiz türden. Kötü anlamda değil elbet. Bazılarını pek anlayamadım daha doğrusu bir sonuç çıkaramadım. Ama okuması keyifliydi. Bazılarıda yüzümü güldürdü. Sadece ilk hikâyeyi beğenmedim. Ayrıca tanıtım bültenine, arka kapağa da yazılmış o hikâye. İnternet post'u gibi cümlelerin küçük harfle başlaması bana dert oldu. Bunun dışında gerçekten güzel bir hikaye kitabı.
Servis DışıR. Tugay Özdemir · Karakum Yayınevi · 202027 okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.