·151 syf.····Okunma: 30 Nisan 2023 22:57 Çok çok çok beğendim. Asla bu kadar beğeneceğimi düşünmüyordum konuya giriş kısmında bile sıkmadı, anında konunun içine daldım. Bazı yerlerde gözüm doldu, boğazım düğüm düğüm oldu. Ben beni üzen kitaplara karşı ön yargılı olurdum ama sıfır spoiler ile başlayınca ön yargı falan kalmadı. Okumaktan çok keyif aldığım bir kitap oldu. İyi ki okumuşum, iyi ki..