Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2023 01:19 Yaaaa ben varya bu kitaba bayıldım, kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Böyle düşünmemin sebebi ise kitabı okurken fark ettiğim şeyler ve bunu da Adil Yıldırım'ın kendi yazdığı satırlarla açıklamak isterim; "insan doğasının 'iyi görünümünün' ardındaki karanlık odaya adım atmaktadır. Herkesin kendine itiraf edemediği saklı sırları,yaşanmışlıkları,yükleri ve zaferleri vardır."
Yani aslında bizler kendi hayat yolculuğumuzu kader ile şekillendirerek buna tuhaf diyoruz ve bu döngü hâline getirerek devam ediyor olmasını sağlıyoruz.
Şimdi ise herkesin kendisiyle "yüzleşme" zamanı diyor ve okuyacak arkadaşlara iyi okumalar diliyorum:)