Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 03 Mayıs 2023 16:46 Hayatım boyunca en çok ağladığım kitap... Baldair bunları hak etmedi o ölmeyi hak etmedi en azından böyle saçma bir sebepten. Öldürmek için öldürmüş resmen yazar. Ve şuan Baldairin ölümünü okuduğum için boş gözlerle etrafa bakıp salya sümük ağlıyorum. Hatta şöyle ki kitaba bile ara vermeyi düşünüyorum ölümü atlatınca tekrar okurum. Ya ama ha bir bebek ölmüş ha Baldair benim fikrimce kitapta ki en masum iki insandan biri... ama tüm kitaplarda masumlar ölür değil mi hem Larel hem Baldair ikiside üzümlü kekim. Ayrıca bu yazar bu iki kardeşi neden Baldair ölmeden 1 gün önce barıştırıp, ölmeden 5 dakika önce birbirlerini ne kadar sevdiklerini söylettirdi... Allah aşkına neden ya bu da kalp abi bu da kalp ben zaten kardeş konusunda hassas bir kız oldum hep abimle ablama aşırı düşkünümdür onlar ağlasa o göz yaşlarına sebep nefret ederim onları ağlatandan. Baldair ve Aldrik iki kardeş oldukları halde neden birbirlerini son ana kadar sevgilerini göstermediler. Kaybettiğinde anlarsın bir insanın değerini derler yazarımız buna uymak zorunda değildi offff bu kitap serisi benim için en kötü seri tek iyi yanları Larel ve Baldairi tanımak. Seri güzel ama bu birbirinden güzel iki insan nasıl ölebilir ya aklım almıyor